ביטול עסקה

מדיניות ביטולים ודרכי ביטול עסקה

חברת רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ מאפשרת ביטול עסקאות בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות שהותקנו על פיו. הפירוט להלן הינו למעלה מן הדין, אינו בא להתנות או להחליף את הוראות החוק והוא לנוחיותכם בלבד. בכל מקרה בו ישנה סתירה בין האמור להלן לבין הוראות החוק, הוראות החוק גוברות.

 

דרכי ביטול עסקה:

1.    אופן הביטול: של עסקאות (פרונטאליות ומכר מרחוק) יעשה באמצעות פנייה באחת מהדרכים הבאות:

1.1.  באמצעות פנייה טלפונית למספר 0732840000. המספר פועל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00 וביום ו' בין השעות 8:00-13:00.

1.2.  באמצעות פנייה באמצעות ווטסאפ למספר -0556888800.

1.3.  באמצעות פנייה בדואר רשום לכתובת צלע ההר 17, מודיעין – יש לציין בפנייה "עבור מחלקת אינטרנט".

1.4.  באמצעות שימוש בצ'ט באתר – הצ'ט החכם קופץ בצד האתר ומיועד לפניות / שאלות חכמות ו/או במידת הצורך להפניה למענה של נציג. 

1.5.  באמצעות כפתור ביטול עסקה המופיע באתר האינטרנט.

1.6.  באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: Online@rami-levy.co.il.

1.7.  באמצעות לחיצה על טופס "צור קשר" המופיע באתר – בלחיצה על טופס "צור קשר" יש לבחור את "מחלקת שירות לקוחות רמי לוי באינטרנט".

1.8.  באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת (לא כולל סניפי הזכיינים). ניתן לאתר את רשימת הסניפים באתר המקוון של חברת רמי לוי. ההחזר יעשה לקופה הראשית.

2.    צירוף מידע  (לעסקאות פרונטאליות ומכר מרחוק)

1.1.  לכל פנייה לאחד מאמצעי שירות הלקוחות – אנא הכינו מבעוד מועד את פרטי ההזמנה וזאת כדי לזרז את הטיפול בפנייתכם.

1.2.  בהודעת הביטול יש לציין את שמך ומספר זהותך.

יש לצרף להודעת הביטול קבלה/אישור הזמנה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה או הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

 

 

מדיניות ביטול עסקאות מכר מרחוק

3.    מועדי הביטול:

3.1.  הינך רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי רכישת המוצר, לפי המאוחר מבניהם.

3.2.  אנשים עם מוגבלות, עולים חדשים ואזרחים ותיקים רשאים לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי רכישת המוצר, לפי המאוחר, וזאת בכפוף שהצרכן ישלח תעודה או מסמך המוכיחים את זכאותו ובכפוף לכך שהעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן.

4.    עסקאות שאינן ניתנות לביטול – בהתאם להוראות החוק, ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה. רכישת המוצרים הבאים אינה מאפשרת זכות ביטול:

4.1.  טובין פסידים (כולל מוצרי מזון מתכלים או מוצרים עשויים להתקלקל);

4.2.  שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים לפני מתן השירות;

4.3.  "מידע" כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995;

4.4.  טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן;

4.5.  טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

5.    דמי ביטול – במקרים מסוימים החברה רשאית לגבות דמי ביטול, כמפורט להלן:

5.1.  ככל שסיבת ביטול העסקה היא עקב פגם, אי הספקה במועד, אי-התאמה לפרטי ההזמנה, או בשל כל הפרה אחרת מצד החברה – החברה תשיב לך תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול, את התמורה ששילמת בעבור העסקה שבוטלה, והיא לא תגבה דמי ביטול.

5.2.  מובהר כי עלייך להעמיד לרשות החברה, לצורך איסוף, את המוצר במקום שבו הוא נמסר לך.

5.3.  ככל שסיבת הביטול אינה עקב פגם, אי הספקתו במועד, אי התאמה לפרטי ההזמנה או בשל כל הפרה אחרת מצד החברה - החברה תשיב לך תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את התמורה ששילמת בעבור העסקה שבוטלה. החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. אם בוצעה התקנה של מוצר בביתך לצורך מתן השירות, רשאית החברה לגבות הוצאות התקנה עד 100 ₪ (בנוסף לדמי הביטול וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק). 

5.4.  על אף האמור לעיל, בכל מקרה, ניתן לשנות ו/או לבטל את ההזמנה, ללא דמי ביטול, עד שש שעות לפני מועד אספקת המצרכים שהוזמנו במסגרת הזמנה באתר האינטרנט ובכפוף לכך שהם טרם לוקטו על-ידי החברה. במקרה של שינוי ו/או ביטול הזמנה – החשבון לתשלום ישקף את השינויים שבוצעו על- ידי הצרכן.

5.5.  "דמי ביטול" כוללים בתוכם גם הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת שלטענת החברה הוצאו על ידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה או בשל ביטולה. 

5.6.  מובהר כי אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

6.    לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת רמי לוי בטלפון 0732840000.

7.    מדיניות ביטולים עבור עסקה שנעשתה באופן פרונטלי בסניפים – מפורסמת בסניפים עצמם.

8.    מדיניות הביטולים כפופה להראות תקנון החברה.