הוספה להזמנה קבועה
פתח הזמנה קבועה חדשה
כניסת לקוחות רשומים

שאלות נפוצות

למה דווקא באינטרנט?
'רמי לוי שיווק השקמה' מציע פיתרון יעיל, נוח וחוסך זמן לביצוע קניות באינטרנט המגיעים עד בית הלקוח ללא צורך לצאת מהבית.
שירות המשלוחים הופך יעיל יותר בקרב אנשים המתקשים בהרמת משא כבד ומתבצע ע"י אנשי מקצוע תמורת דמי משלוח סמליים השווים.
אנו מעסיקים את מיטב העובדים שעברו הכשרה בבחירת המוצרים האיכותיים והטריים ביותר.
אתם נהנים משליטה מלאה בסל הקניות שלכם כאשר סל הקניות נמצא לנגד עיניכם ומוכן לשינוי בכל זמן נתון עד לרגע סיום ההזמנה.
אנו מציעים את השירות הטוב ביותר ואיכות ללא פשרות, כדי שתוכלו להנות מהמוצרים האיכותיים והטריים ביותר בכל זמן נתון ובמחירים הזולים ביותר, כפי שתמצאו רק ב'רמי לוי שיווק השקמה'.
 
שכחתי את הסיסמה, מה לעשות?
 
 היכנס למסך "שכחתי סיסמה" בחלון הכניסה למשתמש, הזן את המייל
 
שלך ולחץ "שלח", סיסמתך תשלח אלייך בהקדם.
 
אני לא מצליח להירשם לאתר, מה עלי לעשות?
במקרה זה יש צורך ביצירת קשר עם מוקד התמיכה הטלפוני באמצעות חיוג למספר -073-2840000
או לשלוח פנייה באמצעות קישור זה - צור קשר
 
איך ניתן לבצע חיפוש לפי רשימה?
היכנס ל-חיפוש לפי רשימה- הנמצא בצדו הימני העליון של המסך, הקלד את רשימת המוצרים שאתה מחפש (ודא שאתה מקליד כל מוצר בשורה נפרדת) ואנו נמצא אותם עבורך, ללא כל מאמץ!
איך מתבצע התשלום באתר?
התשלום באתר רמי לוי יתבצע באמצעות כרטיסי אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד ובכפוף לכך שחברות אלו מתירות את ביצוע התשלומים ברשת האינטרנט ולמזמין.
איך תתבצע אספקת המוצרים למען המזמין?
המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו ע"י רשת חנויות רמי לוי למען כמבוקש ע"י המזמין. המוצרים ישלחו ע"י חברת המשלוחים אשר עובדת עם 'רמי לוי שיווק השקמה'.
כיצד ניתן לקבל את המוצרים במידה והמזמין אינו במען המבוקש?
במידה והמזמין לא יהיה במקום קבלת המשלוח או לא אישר טלפונית את השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו, תוחזר ההזמנה לחנות ועל המזמין תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית.

אי קביעת מועד הזמנה חדש ע"י המזמין, לא תפתור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על-ידו.
במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.

האחריות בדבר השארת המוצרים על-יד המען המבוקש הינה של המזמין בלבד ובכל מקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך, לא יוכל לבוא המזמין בטענות ו/או תביעות כנגד רשת חנויות רמי לוי.
 
מהי מדיניות החזרת מוצרים?
החזרת מוצרים תתאפשר עד 14 יום מתאריך התפוגה כנגד חשבונית בלבד וזאת כאשר מדובר במוצרים פסידים או מתכלים כגון- מוצרי חלב ו/או ירקות ו/או פירות.

החזרת מוצרי מזון רגילים (שאינם בגדר פסידים או מתכלים) יהיה ניתן להחזירם עד 21 ימים מתאריך הקניה או עד מועד תפוגת המוצר לפי המוקדם מבין השניים.

החזרת מוצרים שאינם בגדר מזון ואינם פסידים ו/או לא קיימת לגביהם מועד תפוגה, יהיה ניתן להחזירם עד 21 ימים ממועד קבלתם בפועל.
לא יהיה ניתן להשיב מוצרים פגומים ו/או מקולקלים, בכפוף לכך שלא נמסרו כאלו ע"י רשת חנויות רמי לוי.
 
מה ניתן לעשות במידה וקיבלתי מוצר שונה מההזמנה המקורית?

במקרה ותתגלה אי התאמה בין ההזמנה למוצרים המסופקים או אי שביעות רצון, על המזמין להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 12 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שרות הלקוחות: 073-2840000

אי מתן הודעה בפרק הזמן כאמור, מהווה ויתור של המזמין בדבר אי שביעות רצון מצידו.

מוקד שירות הלקוחות יתאם עם המזמין את ההשלמה ו/או ההחלפה ו/או ההחזרה של המוצר ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי למזמין.
כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר, תחייב את המזמין בדמי משלוח.

איך ניתן לשנות הזמנה?

במקרה של שינוי הזמנה ניתן ליצור קשר עם שרות לקוחות בטלפון: 073-2840000

שינוי הזמנה ע"י המזמין תתאפשר לפי שיקול דעתה הבלעדי של רשת חנויות רמי לוי שתעשה כל מאמץ לאפשר את שינוי ההזמנה כמתבקש ע"י המזמין.

לאחר שסופקו המוצרים, לא יהיה ניתן לשנות את ההזמנה המקורית.

איך ניתן לבטל הזמנה?

במקרה של ביטול הזמנה ניתן ליצור קשר עם שרות לקוחות בטלפון: 073-2840000

ביטול הזמנה יתאפשר אך ורק עד ל-5 שעות לפני מועד האספקה.
במידה ומועד האספקה הינו פחות מ-5 שעות, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה.
לאחר שסופקו המוצרים, לא יהיה ניתן לבטל את ההזמנה המקורית.
האם המחירים כוללים מע"מ?
מחירי המוצרים באתר הינם כוללים מע"מ.
כיצד ניתן לקבל עזרה בנושאים טכניים?
בכל מקרה של תקלה ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטלפוני בטלפון: 073-2840000
האם יש סכום מינימום להזמנה?
לא. 'רמי לוי באינטרנט' יעשה הכל כדי שהלקוח יקבל את המוצרים שהוא חפץ בהם בכל זמן נתון וזאת ללא סכום הגבלה מסוים להזמנה.